københavn, københavn, københavn

i helgen var jag i köpenhamn och myste med mina fina vänner. känns dock som att jag har gått upp flera kilon bara på denna helgen. visst gick vi en hel del men vi åt en hel del också. en mysig, prisvärd och bra restaurang vi var på heter tony's som har fått sitt namn efter den klassiska disney filmen lady & lufsen när de äter spagetti med köttbullar hos tony's. och självklart serverades denna klassiska maträtt också som var dundergod! 

förutom italiensk mat, åt vi danska smørrebrød, rød pølse, wienerbröd, indiskt och en massa gott, mer eller mindre hela tiden :S

men vi shoppade också en del såklart och en del sightseeing. jag fick se lite andra delar av köpenhamn som jag inte har sett förr och det var roligt. skulle gärna viljat haft mer tid och sett mer av stadens andra delar, men det får bli en annan gång :)

bild: privat


Kommentarer
Postat av: erry

Vad mysigt med Köpenhamnstur! Nu blir jag lite nyfiken på vad du shoppat... :)



Kram

2010-10-12 @ 19:35:32
URL: http://gallerry.blogg.se/
Postat av: Maud

fina bilder :) tack för en rolig helg!

2010-10-13 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0