spagetti i tomatsås med köttbullar till jul?

på tal om all jul! vem tittar inte på kalle ankas julafton på tv kl 3? jag gör det iaf, varje år. det var ett enda år jag inte gjorde det o det var när jag fira jul i schweiz. saknade kalle anka jättemkt. fick inte se tomteverksta och inte lady & lufsen heller...bittert. men klart var det mysigt att fira jul där också. men det är ändå inget som slår tecknat på julafton och sen mammas goda revbenspjäll.

men innan dess har jag tänkt...kan spagetti i tomatsås och köttbullar vara juligt? det är trots den maträtten lady & lufsen äter under julafton i tv. jag lagade för inte sålänge sen denna rätt och det blev mkt uppskattat. kanske man kan lägga i en gnutta kanel så blir det lite lite juligare? vad tror ni?

bild: privat


Kommentarer
Postat av: Kattis

Påminner mig om Köpenhamn. mums

2010-11-27 @ 07:49:11
Postat av: Maud

Tänkte också på det :) Längtar tillbaka...

2010-11-27 @ 10:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0