ipod touch lover

dålig på att uppdatera som vanligt. men jag försöker så fort jag kan. jag har varit på riktigt bra humör på senaste tiden. men det är nog för jag har skaffat mig men ipod touch! jag sitter med den mest hela tiden. hur ska jag kunna lämna den ifrån mig någonsin? som tur är så behöver jag inte göra det valet nu hahaa...

var o åt en god pizza med mina söta vänner ikväll. trevlig och mkt mumsigt. de gav mig lite mod till att göra ngt som jag har funderat på ett tag. nu är det hiss eller diss alltså. inväntar svar...

ps. i veckan kommer jag baka lite till midsommar så det blir lite bilder innan midsommar! jag lovar!

bild: http://www.apple.com/ipodtouch/


Kommentarer
Postat av: Kattis

Bra där! =)

2010-06-22 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0