paj & bröllopsserie

igår var jag bjuden hem till min vän e på middag. det blev pajx2 och hur gott som helst. jag som är så dålig på att laga matpajer blev superglad över att få en så delikat paj. sen har hon och hennes kille nyligen flyttat in i ett mysigt hus inte så långt ifrån mig. då jag inte kunde komma hem till dem på midsommar så blev det en visit igår.

det var ett jättefint hem och stort! men det jag gilla mest av allt är nog fondväggen de har tapetserat upp i matrummet. det var riktigt snyggt. tack för en underbar trevlig kväll och god mat! :)

något som jag har tänkt på och lagt märke till på senaste tiden. innan och precis efter kronprinsessans bröllop tyckte mer eller mindre alla att det var för mkt reklam och prylar som gjordes och såldes till bröllopet. ex. denna officiella bröllopsserien. alla var anti dessa varor. men ändå, nästan i alla hem jag kommer till så finner jag alltid något som ingår i denna bröllopsserien?! vilket är lite förvånande. om det inte är en plastpåse är det en bricka. något lite är det. så det verkar ju ändå som försäljningen av sakerna gick bra.

om jag skulle vilja ha något av bröllopsserien så är det nog denna söta skål. den är verkligen fin och användbar. finfin :)

bild: http://www.designonline.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0