värmefilt, clementiner och en magisk värld

första dagen på min semester. de sista för i år. o första dagen jag inte känner några måsten. idag är bara en slappedag. sa hejdå till föräldrarna o småsyskonen som åkte hem och kom precis hem från en runda i affären efter flera clementiner, lite småplock godis. sist men inte minst blev jag jätteinspirerad efter juldagens biofilm, narnia - kung caspian och skeppet gryningen, så jag har bestämt mig för att läsa alla böcker i narnia serien. vad blir då inte bättre när biblioteket för en gång skull är öppen när jag är ledig, att låna böckerna för att krypa ner under min fina julklapp, en värmefilt, äta clementiner och läsa läsa och läsa :)

god fortsättning!!!

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0