lussekatter

imorgon kommer några av mina käraste vänner på en lite julfika! o jag har såklart förberett massa julgott och så julklappar såklart. en av julklapparna gjorde jag nu ikväll o det blev överraskande bra! o snart ska jag börja baka chokladkolasnittar. en av godsakerna jag ska bjuda imorgon är såklart lussekatter som jag bakade för fullt igårkväll. bild på presenten kommer imorgon när hon har fått den. tills dess får ni njuta av bilden av mina lussekatter.

föresten, just detta recept jag testade mig på lussekatterna var superbra! de var väldigt saftiga o luftiga idag också. vi får se hur de är imorgon! om det är fortfarande toppenbra ska jag dela med mig av receptet till er mina söta!!! :)

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0