prick, prick, prick

har forsatt med mina tyska barnsagor. det är faktiskt bra att läsa lite enklare böcker i början fastän det kanske är lite barnsligt men det är lättare att förstå med samtidigt finns det massor av ord jag måste slå upp för att förstå allt.


här har försäljningen av påskharar, påskgodis och allt annat som har med påsk att göra satt igång med stora steg. det finns i alla affärer o skyltfönstrar. jag var på migros o handlade idag o såg deras påsktidning. plockade med den hem o såg att de sålde massor av snygg porslin. det var väldigt likt saker från greengate men till ett lägre pris såklart. det var mkt prickar för det är till påsken. men vem säger att man inte kan använda det annars? jag ska ta mig en tur till migros city (en stor butik) o kolla upp hur snygga de är i verkligheten.


ville hitta bilder på det migros säljer men hittade inget på deras hemsida så jag har plockat ihop lite bilder på nätet på snygga o prickiga saker. jag gillar det rödavita prick mönstret mest. vilket färg gillar du bäst?

oj, glömde att skriva, kalopsen var toppen! mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0