bettmeralp

nu är jag tillbaka från "isoleringen från bergen" som min lillasyster säger. det har verkligen varit skönt. två veckor utan dator och bilar och endast vacker natur med massor av skidåking och frisk luft. helt underbart. jag har gått på skidskola en vecka o veckan därefter åkte jag själv o jag måste säga att det har gått väldigt bra. jag kommer nerför alla blåa pister o vissa röda. måste bli av med rädslan för branta backar. men efter dessa veckor känns det så skönt att komma hem igen.


jag har saknat min vardag fastän det inte är något att sakna. konstigt. men våren har kommit till zürich o det är hur skönt som helst efter bara snö och snö. min vårjacka är framme o alla restauranger och kaffeer har ställt fram uteserveringen.


äntligen är den här, våren!
fast innan våren gör sitt intåg vill jag visa lite bilder från bettmeralp! enjoy!
obs! det finns flera blider på facebook





















bilder: privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0