besök av the dangsters

the dangsters kommer upp o hälsar på! jippi!
hade dock planerat att sy min väskor i helgen o laga alla kläder det är hål och knappavfall. men familj är väl det som roligast! en dag till, sen är det helg!!!! tjoho!!!

föresten, jag som är en nästan nördig harry potter fan tycker inte att den nya filmen gör boken någon rättvisa. boken är hur bra som helst o man får reda på så mkt medans man inte får reda på något alls i filmen. känns som den förrvirrar en ännu mer. vad tycker ni?

Fru Pihlträd (min syster som har gift sig nu) tycker vi ska köra en Harry Potter maraton...pust...jag skulle nog heja på förslaget om jag inte redan har gjort ett försök. det är sjukt många filmer :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0