söndag den sextonde augusti

igårkväll började jag att sy mina väskor som jag har planerat att göra länge. fortsatte imorse när jag vakna. det blev en klar och två som är halvklara. bilder på de väskor kommer senare.



till frukost blev det en macka med ost och en lingonsmoothie. hade ju lingon från igår o jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med dem. så med lite naturell yoghurt o lingon. vips så blir det så mumsigt!



hade bjudit över lite vänner på en söndagsbrunch. så ett fint dukta bord med blad från naturen passade in tyckte jag.



och så maten såklart! blåbärspannkakor, scones med sylt o grädde, äggröra (som tyvärr blev lite hård o läskigt färg efter värmen i ugnen), bacon, revbenspjäll och blåbärssnurror. o så var det te, apelsinjuice och smoothie att dricka så klart!





bilder: privata

Kommentarer
Postat av: Sandra

yummiee. ser ju as gott ut!!

2009-08-17 @ 14:30:46
URL: http://applejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0