shopping dagarna lång

mår nu äntligen bättre och är i stockholm igen. måste fixa en del saker innan jag kan åka ner till min älskling igen. igår var några tjejkompisar på besök och vi delade på 2 flaskor lichie bubbelvin och 2 rödvinsflaskor. det var väldigt trevligt och mysigt, tack för en trevlig kväll tjejer. mat lagades också så klart men när man mixar i chevré så kan ni glömma att jag äter det...bläää.


i fredags var jag även på en shoppingrunda med kattis. det blev ganska mycket handlat, inkl. min vinterjacka. äntligen har jag fått en ny vinterjacka som jag kommer att ha i evigheter. var och shoppade idag också och mycket som köptes blev på alla mina presentkort jag har fått. nice med presentkort!!!


nya höstfärger som märks starkt på h&m är petrolgrön och mörklila. det är snyggt men de ska alltid överdriva så mycket när det är några färger som är inne. jag råkade hitta en väska i petrolgrön som fanns in en liten butik på rehngatan som säljer väskor och smycken. och sen hittade jag en så cool mössa på monki i pretrolgrön också så jag kunde inget mer än falla för grupptrycket. idag inhandlade jag även en matchande halsduk och vantar till mössan. det är ju faktiskt himla kallt i sverige. jag höll på att frysa ihjäl när jag hade landat i torsdags på skavsta. men hösten verkar ha hunnit ikapp södra europa också ser jag nu. hoppas det inte är superkallt tills jag kommer hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0