lady hamilton hotels afternoon tea

kom hem nyligen från afternoon tea med mina vänner. det var så mysigt och så gott.

se på bilderna, behöver jag säga mer? sconesen var varma och smakade helt underbara. snittarna var lite torra, annars goda. men lemon curd och cream cheese orange var bäst. sen var ju även kakorna väldigt goda. det fanns inte en uppsjö av olika tesorter som jag trodde det skulle vara men det var ändå helt ok. atmosfären var mysig och det fanns inte många platser men något som förstörde omgivningen var att de hade en luftkonditionering som lät för mycket och blåsta väldigt kallt plus att det var lite omständigt när man skulle betala. men allt som allt skulle jag ge det en fyra av fem prickar om jag hade haft någon sån omdömes guide. gå dit o testa, det var värt pengarna. om inte så var mitt sällskap den bästa!


www.ladyhamiltonhotel.se/afternoon_tea.asp


 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

yummie!! men det ser inte så jätte nyttigt ut...haha

längtar tills på onsdag.

puss

2008-09-22 @ 21:19:40
URL: http://applejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0