the muffin man

igår började jag igen att lära mig hur photoshop fungerar. det var roligt och tiden gick snabbt. någonstanns däremellan gick jag o bakade chocklad muffins från arla hemsida. de var mkt goda men krämen som var till var sisådär. krämen bestod av kesella o florsocker. det finns inget som heter kesella här i schweiz men det finns quark som är mer eller mindre samma. men som sagt, man kunde verkligen skippa krämen. det blev ganska många muffins så mathias fick ta med dem till jobbet för att bjuda kollegorna.



  


när mathias kom hem igår stod han där i dörren med en långa röd ros till mig. det var så gulligt. jag bara älskar honom så mkt.


ikväll ska jag iväg o provträna en bodypump pass här. hoppas det är ett bra ställe så kan jag ta mig dig o träna lite. på fredag ska jag på middag på ett fancy ställe, verkar vara som ett stort växthus. berättar mer när jag har varit där.


Kommentarer
Postat av: J.eynie

Jo, men det var bara ett sommarjobb.

Ja, jag söker jobb.

2008-11-06 @ 15:21:39
URL: http://jeynie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0