snigel wonton

var på en promenad när jag kom hem efter jobbet idag. jag var riktigt deppig när jag lämnade kontoret och ändå gick jag och köpte mig en ny jacka. jag letade efter bra joggingrunder runt här jag bor men hittade inte en enda. alla vägar är asfalterade, dåligt för mina knä eller är det en ursäkt att inte gå ut o springa? det har regnat en hel del idag och jag vet inte om det beror på det men en liten gångväg utanför mig var full med sniglar. jag skulle säkert hittat minst 50 st om jag hade räknat dem.


i lördags hade jag en liten fest för mina vänner, ett lite kallat adjöfest eller så kan man säga wonton fest. jag gjorde lite mer än 300st wonton och de åts upp allihopa+efterätt som var friterade banan med vanlijglass och sirap!!! trodde aldrig att de skulle göra det faktiskt men på mina vänner kan man alltid lite på att maten tar slut mohahahaa...

det var en superrolig fest iaf. jag mådde inte så bra dagen efter dock...men se på bilderna nedan o njut :)







Kommentarer
Postat av: Patsy

Men herregud...vad man ser ut...som en lite nrund Wonton å nu pratar jag bara om mig!!

2008-07-25 @ 10:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0