moster besök

så var det snart fredag igen och jag bara längtar. jag är så trött. jag kan inte minnas att jag har varit så trött från det jag vaknar tills jag går o lägger mig.


i tisdags kontaktade min yngsta moster mig och sa att hon och hennes familj var på väg upp till stockholm och om vi skulle träffas. självklart ville jag det så vi mötes upp på kvällen och gick i stan, mötte upp min syster senare och sen gick vi och åt tapas på barcelona vid kulturhuset. vi var ett gäng på åtta personer som satt och åt och beställde hur mkt mat som helst. vi lämnade sedan barnen på hotellet och åkte vidare till skatteskrapan och tog hissen upp till o himlen därtill 


                               klicka på bild för att komma in på hemsidan

det var första gången jag var däruppe och det var väldigt häftig utsikt men drinkarna var dyra och det fanns inte så många platser. tur att vi var där en vardag. det är säkert fullproppat med folk under helgerna. igår kväll träffades vi igen och då gick bara jag, min moster och hennes man runt och slutade på östermalm med vin, vin och vin. möte upp sedan resten och åt en sen middag.

jag har nu cirka fem veckor kvar på jobbet och på sätt och vis vill jag att det ska gå snabbt. men samtidigt så känner jag att det går för snabbt och att jag börjar bli nervös inför flytten.


imorgon är det dags för grillning på rålambshovsparken och 30-års fest på lördag. men jag hoppas på lite vila iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0