hoch-ybrig

igår var jag och mathias i hoch-ybrig för att cykla. jag har fått låna en helt ny cykel från cykelbutiken tills min kommer så vi tänkte inviga den. det var en underbar dag o varmt i solen. men det var inte enkelt att cykla måste jag medge. nästan hela vägen uppåt gick jag eftersom det var så brant. jag var nästan död när vi äntligen kom upp. vägen ner igen var först lerig och äcklig och sen gick den över till stenig och vidare till bätter vägar med asfalt.


hela turen tog ordentligt på mina krafter och jag var helt slut efter denna dag. enligt mathias är det värt det när man kommer upp på toppen o får njuta av utsikten. men jag vet inte...är det verkligen värt cyklandet o slitandet när man kan ta gondel/lift upp och sedan vandra nerför?


här får ni iaf se bilder på hur det såg ut. så ni får njuta av utsikten utan att ha kämpat så.


 

tschüss

  
  










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0