bye bye blogg.se

ni kanske har märkt att jag inte har bloggat så jättemkt på senaste tidigen. det är pga. att jag inte har haft så mkt tid. men samtidigt så vill jag inte sluta att blogga. så jag har bestämt mig för att lägga ner denna bloggen och startat en ny!
 
den nya bloggen ska fokusera bara på restauranger jag besöker och en del bakning/matlagning som jag gör. jag kommer dela med mig bilder och recension på restauranger som ger mig inspiration och jag hoppas du kommer bli sugen på att gå på de restauranger jag provar på.
 
så nya hemsidan heter www.mewithchopsticks.com jag skulle bli så glad om du börja följa mig där istället och lämna gärna kommentarer och idéer på restauranger jag ska besöka!
 
sen kan ni alltid följa mig på instragram och pinterest (har inte hunnit pinna än dock...men det kommer) och sök lindang eller lindang81
 
så glöm inte mewithchopsticks.com
 
hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0