saknar lilla lums

jag har varit hemma denna veckan också och jag börjar må bättre o bättre. hostar mindre o sover bättre. är fortfarande hes men annars känner jag mig väldigt bra! känns faktiskt riktigt skönt.

jag har dock ingen lust att laga mat o idag blev jag sugen på en grillad macka, ni vet sånna man kan köpa på kaféer. men man måste ju ha en grill. då kom jag på att jag faktiskt köpte mig ett våffeljärn för ett tag sen som aldrig är använd. mest för att jag inte har varit sugen på våfflor. men man kan ju grilla smörgåsar med ett våffeljärn. det blev hur gott som helst! något som jag rekommenderar!

idag åkte min syster, svåger o lums iväg till chicago. jag saknar de redan  :´(

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0