påskafton

GLAD PÅSK!

soligt och kallt, det är precis som april väder ska vara. hur mkt ägg har ni ätit hittills? jag har nog ätit minst 2 ägg per dag denna veckan. dagen började med scrambled eggs, galet gott! jag älskar ägg i alla former, förutom rått. skulle vilja testa pocherad ägg, har aldrig ätit. men det verkar hiskeligt svårt. har ni testat någon gång?

påsken började igår med att äta påsklunch hos syrran och ikväll är jag bjuden på påskmiddag hos en vän. jag bidrar dock med en key lime pie. har aldrig gjort den förr, men jag hoppas den smakar gott.

jag älskar mat men ibland går det även an med snabbmat. som på skärtorsdagen firade jag med en box kyckling. de log o sa pip pip till mig när jag öppnade boxen. slank ner i magen med currysås :)

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0