key lime pie & maräng

så ligger jag hemma igen och är sjuk. är lite trött på denna förkyldningen som inte ger sig. men nu har jag verkligen bestämt att jag ska ta det supersuper duper lugnt o inte göra något som att gå ut efter jobbet.

vid påsken bakada jag en key lime pie och den smakade väldigt bra. inte alltför söt men ändå en rund kolasmak efteråt. det blev ganska mkt äggvita kvar efter pajen för det var en del äggulor. och då passa jag på att göra lite maränger. alltid bra att ha!

bild: privat


Kommentarer
Postat av: Kattis

Krya på dig Linda! Helt sämst att vara sjuk och hur tråkigt det än är behöver kroppen sin vila, så jag tycker du gör helt rätt i att försöka bara ta det lugnt efter jobbtid ett tag framöver. Ligger själv hemma långsjuk, andra gången under ganska kort tid. det känns för jävligt, men what to do. ;)



Btw, din key lime pie ser fantastiskt god ut.



KRAM!

2012-04-19 @ 12:28:23
Postat av: Anonym

kan du posta recept på key limepie? :)

2012-04-20 @ 23:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0