japan, here I come

ligger hemma o är sjuk...igen. jag är ganska trött på att vara sjuk nu. det är hosta, heshet och trötthet som sitter i att så jag inte orkar göra något än att ligga ner. jag önskar att jag hade någon som fixa mat o städa etc. åt mig när jag är sjuk.

jag har iaf denna veckan äntligen bokat min resa till japan! yeah!!! så nu är det äntligen dags att åka iväg. vad som än händer så kommer jag åka. det finns inget som kan stoppa mig nu alltså.
och då ska jag äntligen få äta genuin japansk mat och jag ska testa soba nudlar! åhh, vad jag längtar!

bild: http://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%83%95%E3%82%A1%E3%82%A4%E3%83%AB:Hakozen-soba_by_Yusuke_Kawasaki_in_Ginza,_Tokyo.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0