nästan utomlands

igår kändes det som jag var utomlands. jag var och sålda massa av mina väskor, kläder och skor på täby bakluckeloppis och solen sken som om jag var på mallorca och sola. fick ganska mkt sålt. och jag tyckte det var ganska roligt.

efteråt hängde jag med niklas o sami till tensta o käkade libanesiskt. de introducera mig till de goda manousheh, en pizzaliknade deg men mindre och en enda fyllning. en med harrisa liknande chillisås, en med köttfärs, en med ost, en med en timjankryddblanding och sista ett knyte med spenat. allt åts med citron, rå lök och tomat. det var hur gott som helst!!! hela gatan där restaurangen/pizzerian låg var som utomlands. hur mkt folk som helst, frisörsalongen var fullpackad med folk, små livs fanns överallt. det var supermysigt att ha fått uppleva detta. jag älskar verkligen stockholm!!!

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0