failure

jag är såååå irriterad denna kväll. började med att tillaga kalops, vilket blev helt ok, men sen började jag baka o bakandet blev mindre roligt :(

testade en kaksort från en bakbok jag fick av mådis en gång. första gången jag testar och det bli katastrof. alltså, tror dock inte att det är helt mitt fel. kakorna är torra som sand. kanske ska kakorna vara så men skit, då är det något fel på denna mia öhrn som har skrivit boken. hur kunde de bli så dåliga?!?! får ta med till jobbet o be de säga vad de tycker.

sen testade jag även att baka leilas choklad- och kokosrutor. vet inte riktigt hur de blev om jag ska vara ärlig, de måste svalna ett tag. men det känns skit det med....vilken deppig dag. orkar inte ens ta bilder på detta misslyckade fiaskot. det blir en blombild istället. tog den när jag var på rosendahlsträdgård och myste runt. suck...jag är sur!

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0