i love when cookies follow me


bild: privat & www.peanuts.com

denna dagen har varit hur bra som helst. fick se vad jag skulle få i lön för denna månaden. överraskade mkt för jag har jobbat över en del. o så under dagen fick jag ett samtal om ett ev. jobb?! utöver mitt vanliga jobb då såklart. eller jag fick ett erbjudn att kolla på en hemsida för ändringar! får se hur avancerat det önskas att göra och om jag kan ta det. äntligen kanske jag får lite jobb som jag kan få använda mina webbdesign kunskaper! överlycklig! om jag inte skulle få det så är jag ändå glad att någon har lagt mig på minne och ringer upp mig! helt otroligt!
sen när jag kom hem så låg det ännu en lönespec för denna månaden, för en dags helgjobb. jag kan inte vara mer än nöjd.

om någon dag ska jag ge min in på att göra en cookie dough glass. har inte gjort det förr men jag ska göra mitt bästa. har redan gjort klar själva "dought". tänkte det var skönt att ha det avklarat. så den ligger i frysen o väntar tills på torsdag. hoppas det blir lite deg över så det några cookies också. som snobben säger: "i love when cocolate chip cookies follow me".

Kommentarer
Postat av: Kattis

Bäst, bäst, bästa Dangen =)

2011-10-25 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0