bento @ raw sushi & grill

i fredags var jag och åt middag på raw sushi & grill. det var gott men jag vet inte riktigt om det var prisvärt. servicen var sisådär. de var inte otrevliga men de hade dålig koll på sina kunder tyckte jag. om jag skulle rekommendera restaurangen för middag skulle jag nog säga både ja och nej. det var inte så dåligt att jag inte skulle tänka mig att inte gå tillbaka. men det var inte heller så så bra att jag gärna skulle tillbaka.

jag valde att äta en raw bento, en liten mix på friterade laxbitar som låg på en bädd av kimchi. nån bit friterad kyckling, lite sushi och sashimi. jag valde att byta bort mina sashimi bitar till sushi bitar istället. fick bland annat en räksushi som var friterad. supergod var den. o så fick man lite algsallad också som också var väldigt gott. konstigt att de blandar koreanskt och japanskt tyckte jag. ett minus med maten var att de förstörde kimchin genom att hälla över en konstig rhode island dressing :S

bild: privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0