min nya bäbis är på väg

jag väntar och väntar...inte för att jag har väntat länge men när man väntar på något så jättejättemkt så känns det som evigheter. jag väntar på att min macbook air ska komma!!! äntligen har jag beställt datorn o om en vecka så är den min, min, min...bara min! :)

har haft lite mkt för mig på senaste tiden, så jag har inte haft någon tid att baka eller laga något gott. häromdagen blev det en god rostbiff som tillagades i ugnen men ack o ve så hade köttet hunnit blivit dåligt :(

men precis innan jag somna titta jag i sju sorters kakor receptboken och fick värsta inspirationen att baka en kaka per dag. o alla bara gammla klassiker som sockerkaka, drömmar, vaniljhjärtan....åhhh...jag dreglar...när skolan är över, då så är ni alla välkomna på kakfest hos mig varje dag ;)

bild: http://www.apple.com/se/macbookair/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0