mammabloggs galan

bild: privat

i lördags var jag på mammabloggs galan och jobbade. höll i en presentation tillsammans med en kollega o så hade vi även ett bord där folk kunde komma o fråga oss. vi var även med på middagensgalan men oj vad sent allt blev. jag var riktigt riktigt trött o var inte hemma förrän 12 på natten...hade tänkt mig hemkomst tidigare.

det roligaste var nog att jag förmodligen var en av de väldigt väldigt få som inte hade barn där :)

vi delade ut små fikspeglar som var formade i hjärtan...de var konstigt nog inte så populära. trodde alla mammor gillade att titta på sig själv... :S

Kommentarer
Postat av: Måd

...Pax för en spegel! :P

2011-05-12 @ 14:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0