boulangerie

äntligen äntligen blev jag klart med min hemsida förra veckan! därför har jag haft fullt upp. det har varit lite att komplettera för jag glömde göra det utskriftsvänligt men nu nu är det helt klart hoppas jag på. jag hoppas verkligen att du vill gå in på hemsidan o se vad du tycker. tacksam för kommentarer här på bloggen. både positiva o negativa. det är ju trots allt ett skolprojekt o till för att jag ska kunna hitta ett bättre jobb i framtiden.

här är länken till sidan: http://student.ktd.sh.se/~sh10hf1418/webbrot

använd inte internet explorer för bakgrundsbilden är inte alls bra där. vet inte varför det inte fungerar. använd någon av de andra webbläsarna. de är ändå bättre än internet explorer. o glöm inte att det som är på hemsidan inte är på riktigt :)

ciao ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0