misslyckat eller lyckat?

ojdå...ikväll lärde jag mig att jag inte ska baka när jag är superduper trött...
bakade morotskaka i muffinsformar. när jag hade ställt in allt i ugnen och jag satta mig ner så insåg jag att jag inte hade tillsatt smöret!!! kan bara hända mig när jag är extremt trött. den stod rakt framför mig under hela tiden när jag bakade. hur kunde det bli så undrar jag ibland.

jag bestämde mig för att grädda klart de ändå och så får jag väl baka nya imorgonbitti. men men, till min stora förvåningen, så såg de väldigt fina ut och jag smakade! succé!!! eller kanske det hade blivit bättre med lite smör, men det är verkligen inget fel på dem. saftiga och goda! helt perfekt. så behöver inte baka om allt igen imorgon!!! jippi!! så bilder när allt är klart blir det först imorgon.

men vet ni vad jag gjorde innan jag kom hem....tog mig till stan förstås. för jag hade på känn att accessorize skulle ha börjat med sin 70% rea. o visst hade jag rätt!!! massa fina fynd kom med hem. tyvärr gick jag in i andra affärer också och blev några hundra lappar fattigare men som alltid efter en bra shoppingrunda, ack så mkt lyckligare!

bild: privat



Kommentarer
Postat av: Kattis

De blev helt klart lyckade. Supergoda. mums

2011-01-22 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0