sala montjuic's bio

ok, jag har sagt att jag inte ska klaga på min förkyldning. määäää.....det är ju så jobbigt. hostan håller mig vaken på nätterna och huvudvärken verkar inte avta precis. snoret blir bara grönare och grönare. när tar detta elände slut?
jag har plockat ihop lite bilder från en av dagarna i barcelona. vi hade kollat upp att det skulle visas nattbio utomhus vid castell montjuic. det var sista dagen för evenemanget o en favoritfilm skulle visas...the dark knight! det kunde bara inte bli bättre! det var riktigt mysigt. vi handla med oss picknick, varsin bocadillos med jamon iberico, piroger, chips (kolla in tillfällig smak från lay's: mojito) och sangria på flaska. mys med batman och joker, kan inte bli bättre!

bio utomhus är något att rekommendera om du åker till barcelona någon sommar. program finner du på sala montjuics hemsida. var ute i god tid och du vill ha en bra plats, det blir lång kö långt innan filmen börjar och det kostar 5euro per person.

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0