rotmos fast ändå inte

bild: privat

jag har de senaste två dagarna varit hemma från jobbet med världens huvudvärk o ont i mina bihåler igen. ibland känns det som jag är helt täppt o snorig i näsan inget snor syns till. det har verkligen varit jätteskönt att sova ut och kunna gå o lägga mig när jag vill o att det inte gör något när jag slumrar till mitt på dagen.

igår fick jag världens lyxigaste! jag fick middagen handlad, lagad och serverad medans jag låg o tittade på tv. det är verkligen vardagslyx o något jag uppskattar högt. särskilt när man inte mår så bra. sötaste f fixade allt o efter maten låg vi bara o titta på tv o myste.

idag har jag dock fått laga mat själv :(
tänkte jag skulle göra en barndomsklassiker som jag egentligen inte gillade då. rotmos. men smaker förändras och kanske så tycker jag om det igen eller hur? men till min stora förtret så hade jag ingen potatis hemma...så det blev en rotmos på morötter och palsternacka. det var mumsigt faktiskt. kanske lite godare med potatis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0