långfredag

min påsk började igår efter jobbet med bio och en god middag på le rouge med c. det var riktigt trevligt och maten var god som vanligt. idag kommer dagen verkligen bli lång. det ska pluggas men hittills har jag bara kommit överens med min kursare hur vi ska dela upp arbetet o sen har jag suttit i solen o njutit. samvetet gnager men solen är ju helt underbar! o vi behöver ju alltid lite extra d vitamin eller hur :)

på spisen står min soppbujong och puttrar till nudelsoppa ikväll. det luktar gott här!!!

önskar er alla en GLAD PÅSK!!!

bild: privat


Kommentarer
Postat av: Erica

2011-04-22 @ 23:19:12
Postat av: Erica

Glad påsk vännen!



Kram <3

2011-04-22 @ 23:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0