baby present

jag har under någon månad smått sytt ett täcke till min blivande systerdotter. det är beräknat att hon ska komma den 8e maj och det är ju så så snart. jag är som en bubbla som snart spricker av förväntningar över att hon ska komma :)

hon kommer vara världens sötaste tror jag och världens sötaste är bara värd all kärlek o omtanke från mig, som jag visar genom täcket. det är nog det största projekt jag har påbörjat o slutfört i syväg sedan högstadiet när man sydde en massa. o jag är verkligen supernöjd. fick tom. ihop en liten kudde.

förra veckan har varit lite jobbig då jag har börjat skolan igen för webbdesign o så åkt på magkatarr. o veckan börjar med en huvudvärk o halsont så det heter duga. men min helg var helt underbar mysig ändå och jag skulle ge vad som helst för att uppleva en sån helg igen med söta vänner, båtmys, familjesushi lagning och baby shower.

bild: privat


Kommentarer
Postat av: Caroline

va fint det blev. Har oxa sytt en massa med detta tyget. En Sittpase för Isabel, och tva väskor. Tyget är verkligen fint! kram kram

2011-04-13 @ 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0