tillbaka från tunisien

jag är tillbaka, från en underbart skönt semester med sol, bad, god mat och intressanta människomöten. har varit i tunisen en vecka för en billig peng. har varit på massa spa och massage. men även solat en hel del, badat i det salta havet, halvbortgift till en tunis, ridit dromedar på saharaöknen tidigt på morgonen för att se soluppgången och setts som en försäljningsvara då min syster blev erbjuden 20 dromedarer mot mig... XD

sen har jag shoppat såklart. det blev inte så mkt klädesshopping, men däremot en väska...väskomanen som jag är, tunisisk olivolja, saffran och så dessa underbart vackra tunisiska skålar och fat. de är helt underbara! det fanns ett hav av olika mönster, storlekar och varianter. det var mkt mkt svårt att välja vilka jag skulle köpa. men det blev till sist dessa 4 på bild.

har känt mig lite stressad sen jag kom hem i söndags. har en hel del att ta tag i. skolan börjar ju nu och två kurser + jobb kommer bli kämpigt. men roligt!!! jag längtar tills min första lektion på måndag!!!

mer bilder på resan kommer att komma upp som ett kollage här och sen resten i fbook när jag hinner! ha det bra alla därute...

bild: privat



Kommentarer
Postat av: mn

hihi, nu vet du hur det känns att bli utbjuden för försäljning. tänker på när du försökte sälja LS på kickoffen :)



jättesnygga skålar!

2010-09-07 @ 23:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0