reijmyre skål



bild: privat

alltså jag vet, detta är en av de sämsta bilderna jag har tagit. men jag var bara tvungen att visa er. idag var jag o syrran i sumpan för att gå på 2nd hand butiker. de har verkligen bra butiker där.
jag har länge viljat ha den röda skåla från marimekko. men den är ju så fasligt dyr. och så gick jag runt o sa till syrran att jag ville ha en röd skål och om hon såg någon så skulle hon säga till.

efter en halvtimme där inne så sa hon: "du kommer aldrig hitta en röd skål, det är så ovanligt att hitta det på loppis eller 2nd hand". precis när hon har sagt det så ser jag den! en rubinröd skål står där och väntar på mig. helt otroligt! perfekt skick....eller nästan...var några luftbubblor i den, men vem ser det :P

får reda på att det är en reijmyre skål designad av monica bratt!!! o jag skulle få den för 175kr!!! alltså, det är en av de bästa köpen jag någonsin har gjort. konstigt att en liten skål kan göra mig så glad! :)

Kommentarer
Postat av: erry

Åh, vad fin! :) Grattis till fyndet! Loppis är bäst:D



Kraaam

2010-10-25 @ 16:22:36
URL: http://gallerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0