this is halloween

hemkommen från en lång dag på skolan så fick jag lite tid över att krypa upp i soffan och läsa min nya baka tidning :) det var riktigt lyx att ha en liten stund att ligga i soffan och inte göra någotting alls.

på väg hem så kändes väldigt höstigt när jag fann några riktigt fina löv på marken utanför skolan och omslaget på tidningen tillsammans med mina vantar. ville ta en bild på det när jag satt på tbanan men det var så mkt folk så det var inte riktigt läge för det.

hemma blev jag serverad lasagne som jag laga igårkväll framför filmen the nightmare before christmas för lite halloween stämning. efter maten ringde det på dörren och där stod en massa barn och skrek "trick or treat". de sa faktiskt bus eller godis. länsade all godis jag hade hemma och gav det till dem.

o nu är det kärleksmumsdags! <3
happy halloween!!!

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0