sillar som jag verkligen gillar

hörreni mina vänner. hur vet man att det är rätt eller fel? man ligger o tänker en viss sak o så verkar allt solklart men så säger någon annan...men linda, varför då? o då börjar jag tänkte igen, o igen, o igen....först undrar jag då, varför jag tänkte som jag gjorde från början o sen, varför tänkte jag inte som den personen som säger till mig gör? o vad är egentligen rätt o vad är fel?

känner mig ganska förvirrad just nu som ni kanske förstår. måste kommer underfund med vad som verklingen är rätt för mig. känns som det kommer ta tid. men då blir jag rädd att tiden inte finns till. det skulle faktiskt underlätta en del om jag hade blivit friskt. jag börjar bli ganska trött på min hosta o heshet. cocillanan verkar inte ta död på mina virus jag har i kroppen o sömn är det brist på.

i söndags var jag o syrran på skansens julmarknad. det var supermysigt men ursäkta språket...skit vad kallt det var!!! o det verkar inte bli varmare precis. men vad mkt gott det fanns! vi köpte varsin kanelbulle o lussekatt. det slank ner med ett nafs. sen fanns det massa gott som man kunde smaka på och jag smakade på denna goda inlagda sillen från klädesholmen. mumsfilibaba!!! vad jag längtar till julafton med all god julmat :)

men nu väntas inte god sill o mat, utan läskig ingefärate :S

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0