rullar i lass

positiva överraskningar o besvikelser visste jag inte att det kunde komma på en o samma dag.

men det gör det. händer just nu. men vi får se vart framtiden för oss. det är trots allt endast jag som kan styra o ställa mitt liv.

i detta ruskväder med snö, kyla och blåst vill jag bjuda på en helt underbar bild. denna syn mötte mig i förra veckan när jag kom hem efter en lång lång dag på jobb o skola. var egentligen bjuden till min kära kusin på vårrullemiddag men kunde inte. då fick jag det serverat hemma istället!<3  helt underbart eller vad säger ni?!

nu är skolan slut iaf för denna terminen. tror jag...om jag klarade tentan...så mer bakning för mig :)

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0