plugg, plugg

efter massa skolarbeten så är jag äntligen klar med det praktiska. hemsidan blev helt ok o vi fick inte så mkt kritik från läraren. så jag är grymt nöjd efter att ha jobbat med den nästan dygnet runt i 1½ vecka. se resultatet här.
observera att inget av det som står på sidan är verkligt, all kopiering är endast i syfte med utbildningen.

nu är det bara själva skrivtentan kvar att göra. inte så roligt att sitta hemma en fredagkväll o plugga. särskilt när jag satt hemma hela förra helgen framför datorn :(
men det är väl vad jag får offra när jag har bestämt mig att klara kursen.

förutom skola har veckan varit händelserik!!! men detta berättas en annan gång när/om det leder någonstanns.

bakade förresten massa kärleksmums förra helgen. ska lägga upp en bild men ska bara hinna att fixa till den. de var supergoda men det blev väldigt många så kollegorna fick ta del av ätandet, vilket var väldigt uppskattat! :D

önskar alla en trevlig alla helgona helg!!!

bild: privat




Kommentarer
Postat av: Måd

Snygg hemsida! Alla länkarna funkade bra också. Tentan borde du fixa lätt! Kram!

2010-11-06 @ 12:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0