day five and the last in london town


bild: privat

dag 5. sista dagen. vi bestämde oss för att sova ut, checka ut från hotellet men lämna sakerna kvar förutom ett par finskor var. dag är dagen vi ska fika afternoon tea och då måste vi ändå var lite anständiga...inga converse här inte.

åkte till top shop för att lämna tillbaka en väska som s hade köpt. därefter åkte vi till harrods för att checka in den stora och pampiga varuhuset som alla prata om. och visst var det flott o fint men det var verkligen som nk här i sthlm, som jag inte gillar.

gick runt på matavdelningen men jag tyckte inte det var så farligt dyrt måste jag erkänna. vi köpte oss en liten oreo cupcake som jag tyckte var helt underbar god.

vi tröttna snabbt på harrods och var hungriga. gick till ett fik för att dela på en sandwich och sen en promenad i hyde park. men det hade börjat blåsa upp så det var kallt denna dagen. vi ville både åka hem nu.

gick till hotellet där vi skulle inta vår afternoon tea scones, mumsigt värre. o som jag har berättat förut så stod vi en gata upp och bytte skor....sen när vi lämna stället stod vi en gata ner vid en busshållplats och byte skor igen. en tant stirra bara på oss o såg ut att inte fatta vad vi höll på med.

tillbaka till hotellet för att hämta våra saker och en snabbombyte. sen var det bara till att ta oss till gatwick airport och sa farväl till london.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0