träningsmarmelad

jag har denna veckan börjat att träna på sats. har alltid varit ganska anti sats för det är så extremt hypat här i stockholm. har hållit mig till ssif nästan enda sen jag flytta upp. men nu fick jag ett så bra erbjudande genom jobbet så jag kunde inte säga nej. och tur är väl det. eftersom det finns sats nästan överallt så finns dem ju alltid nära mig och istället för att komma hem efter nio på kvällarna som jag gjorde förr kommer jag hem redan innan kl ens är halv åtta :O  känns nästan för bra för att vara sant för mig!

jag funderade på att göra egen apelsin och citron marmelad ikväll men jag blev för trött nu plötsligt. men ska göra det imorgon eller lördag! ha det najs sålänge! så jag får ta och sukta efter marmelad på macka tills den är gjord. sukt, sukt, sukt...

bild: http://www.deliciousmagazine.co.uk/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0