whitney houston på globen

i tisdags överraskade jag och s med en tidig födelsedagspresent till vår äldsta syster med en god middag på plockmat från hötorgshallen och bubbelvin. sen avslutades det hela med att hon fick en biljett till whitney houstons konsert på globen. jag tror faktiskt hon blev väldigt glad :) whitney har alltid varit en sångerska som hon gillat. säg någon låt hon inte kan sjunga till.

konserten var bra! trots all kritik så var hon bra. visst, hon låter inte som hon gjorde förr, hon hade inte samma power som förr, men är det någon som hade väntat sig det? en del låtar sjöng hon med ganska mkt stöd från hennes kör och hon harklade sig en hel del. men samtidigt var det andar låtar som var klockrena och hon sjöng dem jättebra tyckte jag. who are we to judge?

oavsett så var det viktigast att min syrra blev glad och vad nöjd med kvällen och det var hon :)

bild: http://www.dn.se/kultur-noje/konsertrecensioner/den-magiska-rosten-har-svalnat-1.1119265


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0