utmaning macarones




bild: http://www.artichoque.ch/img/catering_essen/luxemburgerli.jpg


åhh, vad jag önska att dessa macarones var mina. macarones som jag har bakat! tanken var ju att bilden som kom här skulle bli på mina bakverk. men men...

alltså att baka macarones är en riktig utmaningen för mig alltså. visst, jag misslyckas med bakverk förr, sällan, men jag har gjort det. men vid andra försöket? det har aldrig hänt. nu blev jag riktigt bitter på mig själv.

jag har iaf fått kläm på hur jag får smeten så slät o fin. men det tar tid alltså. detta har tagit mig hela kvällen att göra. men jag ska inte ge upp. måste testa igen. men denna gången blir det inte ens misslyckade små underverk att testa, det blir rakt ner i soptunnan.

imorgon efter träningen blir det nya tag. nytt bakande fast inte macarones. det får bli ngt som jag vet att jag lyckas med. kan inte dra ner min självförtroende totalt.

inte nog med misslyckad bakkväll...jag tror det blev en riktig diss....inget svar än. :S
jaja, ingen fara, det var en ren chansning. får sätta mig o spela lite spel på min ipod o så blir jag lycklig igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0