myggmidsommar

hur beskriver jag min midsommarhelg? mygg, mysigt, mygg, sol och bad, mygg, lite regnskurar, mygg, gräspollen, mygg, grillning, mygg, näsdukar för snor, mygg, sill och stekt strömming, mygg, galen men rolig svåger, mygg, ute dass, mygg, tidiga morgonar, mygg, kräftor o fiska och så lite mera mygg. mmm...det var nog sammansfattningsvis min helg. ojdå, glömde visst, myggmedel var också ett stort grej under helgen. har nog inte satt på mig så mkt gift på sen 2002 när jag spraya på thailändsk myggmeddel.

o nu när jag är hemma igen, så är det bara till att klia, klia och klia. för dessa myggbeten kliar så fruktansvärt mkt!!! men annars har min helg varit helt underbar :)

hur har din midsommar helg varit?

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0