muffins till jobbet

igårkväll fick jag världens ryck. jag hade ju redan bestämt mig för att baka men det blev ganska mkt bak. först förberedde jag smet till pannkakor som jag skulle steka till middag. sen fick jag mitt första ryck. tog mig till gymet och sprang på löpbandet, 5km, klart!

väl hemma kom mitt andra ryck och började grädda mina pannkakor, bakade chocolate cookies och 2 muffins sats. var helt slut vid 11 men kom inte i säng förrän efter midnatt...

men imorse blev det en del muffins och kakor till jobbet. det är så mysigt när vi alla fikar tillsammans tycker jag. den bästa tiden när vi samlas o fikar. det är inte så mkt jobbsnack då, mer roliga saker...som vilken kändis skulle jag vilja ligga med för en kväll? jag skulle lätt välja jensen ackles :)

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0