sommar inspiration med indisk touch

nu när sommaren är här och dagarna är längre så börjar jag finna inspiration till att sy igen. min vän e som bor i helsingborg inspirerar mig alltid varje gång jag träffar henne. sist när jag var nere i o hälsa på köpte vi en del pärlor. jag köpte mina för att göra armband och så en del dekoration för mina framtida väskor. ska bara fixa lite tyg också.

idag efter jobbet var jag lite shopping sugen så jag o m vännen gick i stan. vår favvo ställe är och kommer troligtvis för alltid vara indiska. och jag fick så mkt inspiration där. fann denna vackra kudden exempelvis som var så snygg. funderar på att göra något liknande. längtar lite efter regn måste jag erkänna. mest för att alla växter håller på att torka ut och så kan jag sitta inne o sy :)

middag idag blev på den indiska restaurangen guru vid odenplan. mumsfilibaba!

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0