nya tidningar

är du en av dem som njuter av denna galna värmeböljan som har kommit? gör du inte det så bör du börja göra det och uppskatta denna värme o sol som vi har. ska inte förstöra för er men tyvärr så kommer hösten snabbare än vad vi tror. så njut, njut o njut av solen med bara ben och solglasögon. en glass på det är aldrig fel. hoppas nu bara att värmen håller sig till nästa vecka också.

igår var jag hemma hos en vän och besökte henne o hennes familj. en liten liten tjej har tillkommit i familjen o hon var så söt. på vägen hem tog jag ett språng in till pressbyrån för att kolla om det fanns nya tidningar ute. det märktes att jag inte har haft tid att gå o titta efter tidningar. nya delicous var ute och baka som jag har skrivit om tidigare var också ute....det var lite överraskande...det skulle ju inte komma ut en ny tidning förrän i november?! :O

men lessen blev jag inte precis! det är precis vad jag behöver för att mina "njuta av dagen/kvällen ute" i värmen.

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0