olé olé vs. mamas & tapas...vilken är bäst?

idag hann jag inte göra något med projekten som jag har. har en liten lista på alla projekt som kommer att komma upp här. tänkte lägga upp det igår men blogg.se var såååå seg så jag orkade inte sega med sidan.

idag hade jag jättemkt att göra på jobbet som alla dagarna innan jul och mellandagarna. jag kan inte förstå vad folk ringer till oss. lågkonjunktur? knappast! inte om man hör hur många som ringer oss...

iaf, det jag ville berätta är att jag var på mamas & tapas och åt middag nu ikväll med två av de sötaste vännerna man kan ha! jag ville först till olé olé, en annan tapas bara som bara är den bästa i stan, men det är så litet där och alltid fullbokat. jag tänkte att det ev. skulle vara något bord ledigt eftersom det var en måndag men tyvärr...

jag var lite skeptisk mot mamas & tapas efter att ha ätit där förr, men otroligt nog så var det överraskande bra! så om det är fullt på olé, gå till mamas! :)

tack för en underbra middag tjejer! nu är bara pärlorna i mitt liv!

bild: http://mamastapas.gastrogate.com/ (sorry ingen egen gjord bild idag...för trött *gäsp*)



Kommentarer
Postat av: Patsy

Tack själv min snyggaste babe! Alltid lika roligt. PS: jag var dock trött som en alka! Är verkligen i sleepy semester mode! :) KRAM

2010-01-05 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0