wow, presenter!!!

önskar ni som jag att snön ska börja smälta och det blir lite varmare nu? denna kylan gjorde så att det blev väldig bilkö på vägen och min buss som jag tar till jobbet gick i 2km/h och jag fick gå istället för att komma snabbare fram. en resa som brukar ta 15min tog mig 2h idag. jag hoppas verkligen att det inte blir samma sak imorgon.


jag längtar till på torsdag. inte nog med att det är löningsdags men bokrean startar då också. det ska bli kul att gå o titta på alla böcker som är på rea. om det är något jag bara älskar så är det böcker :D
hoppas på några fina bak- och kokböcker. jag hoppas också att alla tunnelbanorna går som vanligt så jag kan ta mig hem efter min shopping på torsdag.


i lördags åkte jag in till stan och fick mina sista julklappar från schweiz. det var som en 3:e julafton för mig. har fått så fina saker så jag är så GLAD. förutom sakerna som ni ser på bilden, kakfat från pluto produkter, japanska röda brickan och de vackra risskålarna så fick jag 4 olika tesorter, stora tekoppar, en pumptvålflaska dekorerad och ett fint måttband :D
ett jättestort tack till familjen m & t för de superfina klapparna!

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0