le rouge

helgen är snart slut och jag mår lite bättre än vad jag har gjort under veckan. huvudvärken är inte lika envis utan har släppt taget lite men kommer tillbaka lite då och då.

i fredags efter jobbet åkte jag in till stan för att jag skulle fira min syster för hon hade sagt upp sig från sitt jobb. hon hade bokat bord på le rouge bar där man kan äta enklare rätter. då jag fortfarande mådde sådär i fredags så blev jag inte långvarig utan åkte hem ganska tidigt för att lägga mig. men det var väldigt fin där. jag hade aldrig varit där förr så jag var mycket positivt överraskad över inredningen. jättefint porslin hade dem. jag vill oxå ha!!! maten var helt ok. då det nästan är tomt på mitt bankkonto tog jag bara in en liten förrätt. de hade en anklever burgare med en plommon och ingefära chutney eller kompot. det smakade gott men jag blev inte mätt precis. men det var ju än förrätt trots allt. ska nån dag gå dit o äta en riktig middag :D

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0